نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Santa fe IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶


پیش فروش هیوندای سانتافه


هیوندای سانتافه را میتوان یکی از موفق ترین و پر فروش ترین ماشین های SUV بازار کشورمان دانست و یکی از بهترین انتخاب ها در میان ماشین های شاسی بلند های بازار است که تا کنون تقریبا بدون رقیبی جدی در بازار ماشین های وارداتی کشورمان به فروش رفته است.


خودرو هیوندای سانتافه IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶ سومین نسل از سانتافه دارای پیشرانه ۲.۴ لیتری است که توانایی تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت در ۶۳۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور در دور ۴۲۵۰ را داراست. مصرف سوخت این مدل در سیکل ترکیبی ۱۱.۱ لیتر به ازای یکصد کیلومتر اعلام شده است.


سانتافه آی ایکس ۴۵ به یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک مجهز است. از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل دسترس در هیوندای سانتافه ix45 می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی،چراغ روشنایی در روز، سنسور باران، اتولایت، ،سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، گرمکن صندلی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و درگاه USB، کروزکنترل، دوربیبن دید عقب، استارت دکمه‌ای و … اشاره کرد.


در مدل هیوندای Santa fe IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶ ماشین سانتافه چراغ هایش عوض شده است و به جذابیت ماشین تا حد زیادی کمک کرده است و نمای اتومبیل هیوندای سانتافه را پویا تر نشان می دهد .


تجهیزات و امکانات قابل قبول و متنوعی در اتومبیل هیوندای سانتافه ix45 موجود است که در مدل ۲۰۱۶ این امکانات بیش تر هم شده است و بعضی از آنها برای اولین بار است که بر روی ماشینی در این کلاس نصب می گردد.