نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو پژو Pars دنده ای

پرشیا با همان چهره تغییر یافته پژو 405 قدمی در شرکت ایران خودرو بود که بتواند خودش را با این محصول بین خودروسازان دیگر کشورمان مطرح کند. پژو پرشیا ظاهری زیبا و دلچسب داشت که مشتریان را به خود جذب کرد.

ماشین پرشیا در روزهای نخست تولید به نام X9 عرضه کرد که بعدها با نام پژو پرشیا به بازار رفت اما به دلیل مشکلات مالکیت معنوی به پژو پارس تغییر نام داد.
ماشین پژو پارس به خاطر اینکه بر روی پلتفرم اتومبیل پژو 504 عرضه شده تفاوت چندانی ندارد و فقط در قیمت پژو پارس که با 4 میلیون تومان می باشد تفاوت دیگری نمی توان احساس کرد اما به هر حال راحتی صندلی ها، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ، فرمان پذیری بهتر تنها تغییراتی است که می توان به آنها اشاره کرد.

در بررسی پژو پارس می توان گفت برگ برنده این خودرو برای کارخانه، بخش فنی آن است که با کم و زیاد کردن قیمت آن می توان به محصول نهایی مقرون به صرفه ای رسید.

مشخصات فنی پژو وزنی معادل ۱۱۰۰ (KG) داشته و حداکثر وزن مجاز آن ۱۵۵۰ (KG) است. وزن بر روی محور اکسل جلو ۷۰۰ و در اکسل عقب ۴۴۰ کیلوگرم است. طول این خودرو ۴٫۵ و عرض آن ۱٫۷ متر است و ارتفاعی معادل۱٫۴ متر دارد.

خودرو پژو SLX 405 دنده ای سال ۱۳۹۵

پژو 405 اقساطی


اگر بخواهیم ماشین پژو ۴۰۵ اس ال ایکس مورد بررسی قرار دهیم همین قدر بس که بگوییم این اتومبیل هنوز با وجود سالها تولید پژو ۴۰۵ به عنوان یک اتومبیل پرفروش شناخته می شود و با یک چهره جدید این خودرو عازم عرصه رقابت شده است.


در نسخه جدید اتومبیل ۴۰۵  اس ال ایکس، با تغییراتی در چراغ‌های راهنمای جلو، تغییر آینه‌های جانبی و تغییر کمی در ظاهر ماشین نسبت به ۴۰۵ معمولی زیباتر و مدرن تر شده است و براساس متقاضیان این اتومبیل پژو ۴۰۵ SLX توانسته در بخش طراحی بیرونی نسبت به اتومبیل های هم رده خود موفق باشد و این برگ برنده برای یک اتومبیل پرطرفدار است.


خرید اقساطی پژو 405


مهم‌ترین تفاوت  پژو ۴۰۵ اس ال ایکس در بخش تجهیزات و امکانات آن دیده می‌شود. پژو ۴۰۵ از سطح تجهیزات معمولی مانند پنجره‌های برقی جلو، دو کیسه هوا، ترمز ABS، پروژکتورهای عقب و جلو، آینه برقی، سیستم تهویه مطبوع و فرمان هیدرولیک بهره می‌برد اما پژو پارس LX از امکانات کامل‌تری شامل شیشه‌های برقی جلو و عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، آینه بغل برقی راهنما‌دار و جمع‌شونده اتوماتیک، غربیلک فرمان چرمی، سنسور دنده عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، آنتن اکتیو، پشتی صندلی برقی و دماسنج برخوردار است.


در بررسی تخصصی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس می توان گفت که این ماشین ۴۰۵ از پیشرانه ۱۶۰۰ سی‌سی ۱۶ سوپاپ TU5 پژو ۲۰۶ تیپ ۵ استفاده می‌کند. این پیشرانه، قدرت ۱۰۸ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر را در خود را دارد. این موتور TU5 با توجه به گشتاور پایین‌تر نسبت به پیشرانه XU7، نبود هماهنگی درخور با گیربکس و وزن سنگین خودروها، کمی ضعیف به نظر می‌رسد اما از سوی دیگر، مصرف سوخت کم و نبود مشکلات واشر سرسیلندر موتورهای قدیمی XU7 از امتیازات پیشرانه TU5 می باشد.

خودرو پژو پارس ELX دنده ای



فروش اقساطی پرشیا

اتومبیل پژو پارس یکی از موفق ترین برنامه های ایران خودرو بود که با موتور  ۱.۸ لیتری با قدرت ۹۷ اسب بخار تجهیز شده است که با وجود مصرف سوخت پایین و ایجاد آلودگی کمتر و در هنگام سبقت در سرعت های بالا سرعت قابل توجهی را برای اتومبیل پژو پرشیا میسر کرده است.

در بررسی مشخصات خودرو پرشیا می توان گفت در سال  ۸۳ اتومبیلی با نام  پارس ELX روانه بازار شد،خودرویی با ۱۱۰ اسب بخار و رینگ‌های آلومینومی ۱۵ اینچی‌. موتوری بهتر شده با ۱۶ اسب بخار که یکی از شیک ترین تولیدات ایران خودرو در آن سال محسوب می‌شد‌.

در ابتدای تولید پژو پارس با موتوری به نام  XU7JP/L3 و حجم دقیق ۱۷۸۱ سی‌سی در سال ۷۸ راهی بازار شد تا نخستین ماشینی باشد که با موتور انژکتوری و ظاهری دلربا و دلچسب در میان ماشین های هم رده خود جا باز کرد. این موتور مسئولیت انتقال نیرو این موتور ۹۸ اسب بخاری با یک گیربکس ۵ سرعته دستی را به عهده داشت.

خودرو پرشیا ELX دنده ای در ابتدای سال های تولیدش با ۳ امکانات مثل صندلی راننده و سرنشین جلو و یک پیشرانه ۱۱۰ اسب بخار پرتوان مورد توجه قرار گرفت.


 فروش خودرو پرشیا ELX دنده ای


خودرو پژو پارس ELX دنده ای با آپشن هایی از قبیل فرمان تقویت شده، کولر با خنک کنندگی مناسب،  آینه های خارجی با کنترل برقی در کنار گردآوری راحتی بیشتر برای راننده و سرنشینان با استانداردهای مهار آلودگی سازگاری دارد و با داشتن این امکانات باعث شد راهش از دیگر اتومبیل های هم رده خود جدا کند.

معاف از پرداخت مالیات رانندگان اسنپ و تپسی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد رانندگانی که مشغول فعالیت در شرکت‌های اسنپ و تپسی هستند؛ در صورت دارا بودن تنها یک خودرو، از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.


به گزارش اخبار خودرو؛ سید کامل تقوی نژاد، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، با بیان اینکه بر اساس بندهای قانونی مربوط به مالیات بر درآمد مشاغل، تمامی شرکت‌ها و صاحبان مشاغل، فارغ از نحوه ارائه خدمت و عرضه کالای خود اعم از دنیای واقعی یا فضای مجازی در صورت کسب درآمد و سود، پس از کسر معافیت‌های تعیین‌شده باید بر اساس نرخ‌های مقرر در قانون مالیات پرداخت کنند؛ اعلام کرد که از نظر مالیاتی تفاوتی میان بستر فروش و ارائه خدمات وجود ندارد و معاف از پرداخت مالیات رانندگان اسنپ و تپسی می باشند.


وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که متناسب با پیشرفت و استفاده روزافزون از تکنولوژی، بسیاری از کسب‌وکارهای مختلف در حوزه فضای مجازی شکل گرفته است؛ خاطرنشان کرد: گرایش هرچه بیشتر مردم در استفاده از فناوری‌های نوین، باعث خواهد شد تا در آینده نزدیک ماهیت کسب‌و‌کارهای موجود دچار تغییر و تحول بیشتری شود. از این‌رو سازمان امور مالیاتی کشور در جهت شناسایی این نوع مشاغل و وصول مالیات عادلانه از آن، تدابیر لازم را اندیشیده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته است.


تقوی نژاد در خصوص بحث‌ها و حواشی چند روز اخیر درباره نحوه پرداخت مالیات توسط رانندگان مشغول در شرکت‌های اسنپ و تپسی، اعلام کرد:برخلاف مسائلی که در رسانه‌ها منتشر شده است، میزان مالیات صاحبان یک تاکسی و صاحبان یک وسیله نقلیه مانند پراید، پژو و… که با آن به حمل و نقل مسافر می‌پردازند؛ برای سال ۱۳۹۵، صفر ریال تعیین شده که این دستورالعمل صادر و ابلاغ گردیده است. بنابراین در صورتی که رانندگان، تنها مالک یک دستگاه تاکسی بوده و یا در یک آژانس کرایه یا از طریق شرکت‌هایی مانند اسنپ و تپسی در حال فعالیت در حوزه حمل و نقل و ارائه خدمات باشند، هیچ مالیاتی پرداخت نخواهند کرد.


وی در ادامه اعلام کرد اگر راننده‌ای مالک بیش از یک خودرو یا وسیله نقلیه باشد، تنها یک تاکسی از پرداخت مالیات معاف است و در ازای مابقی خودروها یا تاکسی‌ها، موظف به پرداخت مالیات خواهد بود.


رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور همچنین درباره نحوه پرداخت شرکت‌های اسنپ و تپسی، اذعان داشت: این دو شرکت نیز مانند سایر اشخاص حقوقی صاحب درآمد، ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد هستند. البته ذکر این نکته ضروری است که مالیات بر ارزش افزوده این شرکت‌ها، متناسب با قانون و مقررات مربوط به این نوع کسب‌وکارها دریافت خواهد شد.

عرضه ون تجاری تمام برقی V8070

استارت‌آپ Chanje که تحت حمایت شرکت هنگ کنگی FDG قرار گرفته است، اعلام کرد که ون تجاری برقی خود را در سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. این ون با ظرفیت بار ۲٬۷۲۲ کیلوگرم بوده و با یک بار شارژ تا ۱۶۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. مدیرعامل این شرکت کالیفرنیایی برایان هنسل است؛ دیگر مسئولان اجرایی این شرکت افراد مختلفی از شرکت‌های خودروسازی چون تسلا، دایملر، فولکس‌واگن، فورد و جنرال موتورز هستند.

همچنین در بخش اجرایی این شرکت، جورج سامر و جیمز چن که چندی پیش در فارادی فیوچر مشغول به‌ کار بودند، حضور دارند. شرکت خودروهای الکتریکی FDG و دیگر شرکای Chanje، در مجموع یک میلیارد دلار برای عرضه ون تجاری با نام V8070 سرمایه گذاری کرده‌اند. پس از شرکت‌های فارادی فیوچر (Faraday Future) و لوسید (Lucid)، این سومین شرکت خودروهای برقی است که تحت حمایت چینی‌ها قرار می‌گیرد.

هنسل معتقد است که ون‌های برقی در آینده کاربرد زیادی خواهند داشت و شرکت Chanje می‌تواند جوابگوی نیازهای آیندگان باشد. هنسل اشاره می‌کند، از آنجایی که ون‌های برقی در مراکز شهر استفاده خواهند شد، در کاهش آلودگی هوا موثر خواهند بود. 

ون تجاری V8070 نخستین خودروی تمام برقی Chanje بوده که بر روی یک پلتفرم ساخته می‌شود. بدنه‌های دیگری نیز مانند اتوبوس و کامیون‌های بزرگِ تمام برقی در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف برای استفاده در شهر، بر روی این پلتفرم ساخته خواهد شد.

Chanje ادعا می‌کند که خودروی برقی ساخت آن‌ها ۷۰ درصد کاهش در هزینه‌های نگهداری و سوخت برای مصرف کنندگان خواهد داشت. در خودروهای Chanje بخشی وجود دارد که در آن طریق تعدادی اپلیکیشن، مصرف سوخت و هزینه‌های نگهداری را گزارش می‌دهد. تمام اپلیکیشن‌ها از طریق یک صفحه لمسی قابل کنترل هستند.

Chanje تنها شرکتی نیست که خودروهای برقی تجاری تولید می‌کند؛ چندی پیش تسلا از برنامه‌های خود برای کامیونت برقی و تست کامیونت‌های خودران در نوادا خبر داد و عرضه ون تجاری تمام برقی V8070 نیز در راه است.