نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Santa fe DM نیوفیس اتوماتیک سال ۲۰۱۷


پیش فروش سانتافه 2017


خودرو هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ DM نیوفیس اتوماتیک تمامی ایربگ های سرنشینان جلو و جانبی و پرده ای را دارا می باشد. جهت کنترل سرعت این ماشین دارای سیستم کروز کنترل  است. رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی و نیز اگزوز دوبل زیبایی خاصی را از لحاظ طراحی بیرونی ایجاد کرده است.


صندلی های اتومبیل هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ DM نیوفیس اتوماتیک چرمی است که موجب می شود شستشو و نگهداری و همچنین استحکام و دوام روکش های آن بهتر از روکشهای پارچه ای باشد.


 خودرو هیوندای سانتافه نیوفیس اتوماتیک  به صورت استارتی و کیلس می باشد صندلی های برقی می باشد ترمز دستی این ماشین برقی است و این باعث می شود که هرگز اتومبیل به جهت فراموش کردن راننده برای خواباندن ترمز دستی در حالت ترمز حرکت نکند همچنین این ماشین دارای آپشن های ال ای دی صندلی برقی با حافظه تهویه دوبل اتوماتیک اتولایت ساب ووفر جلو و عقب اکوسیستم می باشد .


خودرو هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ DM نیوفیس اتوماتیک دارای کنترل ضبط روی فرمان و نیز پرده بغل دستی پرژکتور جلو ِ DVD مانیتور و نوگیشن فابریک و جالبتر جای عینک آفتابی می باشد از نظر سیستم صوتی این خودرو دارای بلوتوث USB و AUX میباشد در قسمت عقب خودرو آپشن های سنسور پارک عقب و دوربین عقب و برف پاک کن عقب مشاهده می گردد.


در مجموع خودرو سانتافه دی ام ۲۰۱۷ به جهت طراحی زیبا و اینکه آپشن های متنوع و کاربردی بسیاری دارد موجب شده تا طرفداران بیشماری را به خود اختصاص دهد.