نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

ماشین هیوندای کوپه قسطی


خودرو هیوندای کوپه


نسل سوم آن در سال‌های 2000 تا 2008 میلادی تولید شده است. نمونه‌های داخلی آن فیس‌لیفت شده‌ و از سال 2006 تا 2008 به بازار ما آمده‌اند.

این ماشین برخلاف چهره‌اش، به خاطر استهلاک بالا و کندبودن چندان مورداستقبال منتقدان نبوده است.

خودروی هیوندای کوپه در سال ۲۰۰۹ نسبت به مدل ۲۰۰۸ خود دچار تغییرات اندکی شده است. صندلی‌های اسپرت و جمع و جور این خودرو به نوعی بین صندلی‌های کوپه Scion tC و خودروهای شاهکاری مثل میتسوبیشی V-۶ Eclipse است و بدین ترتیب با هر دوی این خودروها رقابت می‌کند.

هیوندای کوپه اتوماتیک


امکانات خودرو هیوندای کوپه اتوماتیک سال ۲۰۰۹ در بخش امکانات رفاهی و ایمنی به این شکل است که دارای کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی است که مجموعا ۴ عدد می‌شود. همچنین دارای فناوری‌هایی چون ABS ،ESP، صندلی‌های چرم برقی، گرمکن، کروز کنترل، سنسور پارک و مه‌شکن است و از استانداردهای یورو ۳ بهره می‌برد.

ماشین کوپه اتوماتیک سال ۲۰۰۹ یک ماشین ۴ نفره است. در این اتومبیل به طور استاندارد امکاناتی نظیر کولر، باز و بست بدون کلید درب‌ها، پخش سی دی استریو و نیز شیشه، قفل و آیینه‌های برقی وجود دارد. در مدل GT نیز امکاناتی مثل دماسنج خودکار و روکش پارچه‌ای با بالشتک‌های چرمی موجود است. صندلی‌های این مدل دارای تم قرمز رنگ هستند. همچنین روکش صندلی تمام چرم نیز موجود است. حجم صندوق این خودرو نیز برابر ۴۱۶ لیتر است.

خودرو هیوندای کوپه اتوماتیک سال ۲۰۰۹ که در کره جنوبی طراحی شده است ترکیبی از خطوط راست و منحنی شکل خاص هیوندای است که یادآور قدرت است. بدنه این ماشین هیوندای کوپه دارای خط کمربندی با ارتفاع زیاد است، ارتفاع شیشه پنجره‌ها و ستون عقب کم است که این پنجره در عقب خوردو دارای شیب به سمت عقب است.


خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹


فروش هیوندای کوپه اقساطی


نسل سوم آن در سال‌های 2000 تا 2008 میلادی تولید شده است. نمونه‌های داخلی آن فیس‌لیفت شده‌ و از سال 2006 تا 2008 به بازار ما آمده‌اند.

این ماشین برخلاف چهره‌اش، به خاطر استهلاک بالا و کندبودن چندان مورداستقبال منتقدان نبوده است.

خودروی هیوندای کوپه در سال ۲۰۰۹ نسبت به مدل ۲۰۰۸ خود دچار تغییرات اندکی شده است. صندلی‌های اسپرت و جمع و جور این خودرو به نوعی بین صندلی‌های کوپه Scion tC و خودروهای شاهکاری مثل میتسوبیشی V-۶ Eclipse است و بدین ترتیب با هر دوی این خودروها رقابت می‌کند.

این خودروی دو درب هیوندای برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ با شکل کنونی به بازار آمد و در سال ۲۰۰۵ در قسمت‌های جلو و عقب دچار تغییرات شد و در سال ۲۰۰۷ تغییر کرد.

امکانات خودرو هیوندای کوپه اتومات سال ۲۰۰۹ در بخش امکانات رفاهی و ایمنی به این شکل است که دارای کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی است که مجموعا ۴ عدد می‌شود. همچنین دارای فناوری‌هایی چون ABS ،ESP، صندلی‌های چرم برقی، گرمکن، کروز کنترل، سنسور پارک و مه‌شکن است و از استانداردهای یورو ۳ بهره می‌برد.


هیوندای کوپه قسطی

خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹ یک ماشین ۴ نفره است. در این اتومبیل به طور استاندارد امکاناتی نظیر کولر، باز و بست بدون کلید درب‌ها، پخش سی دی استریو و نیز شیشه، قفل و آیینه‌های برقی وجود دارد. در مدل GT نیز امکاناتی مثل دماسنج خودکار و روکش پارچه‌ای با بالشتک‌های چرمی موجود است. صندلی‌های این مدل دارای تم قرمز رنگ هستند. همچنین روکش صندلی تمام چرم نیز موجود است. حجم صندوق این خودرو نیز برابر ۴۱۶ لیتر است.

خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹ که در کره جنوبی طراحی شده است ترکیبی از خطوط راست و منحنی شکل خاص هیوندای است که یادآور قدرت است. بدنه این ماشین دارای خط کمربندی با ارتفاع زیاد است، ارتفاع شیشه پنجره‌ها و ستون عقب کم است که این پنجره در عقب خوردو دارای شیب به سمت عقب است.

خودرو هیوندای Accent اتوماتیک سال ۲۰۱۶

ماشین هیوندای اکسنت


19 سال پیش، در سال 1994 در روزهایی که هیوندای و دیگر خودروسازان کره‌ای با شدت هرچه تمام‌تر کار می‌کردند تا جهانی شوند، اکسنت متولد شد. نسل چهارم این خودرو در سال 2010 با توجه به سیاست هیوندای در ساخت اکسنت مبنی بر عرضه‌ی خودرویی ساده با هزینه‌ی ساخت پایین و داشتن امکانات معقول برای استفاده‌ی روزمره راهی بازار شد.

سدان سایز کوچکی که در بازار استرالیا به آن اکسِل می‌گفتند. در حالی که خود اکسنت به عنوان جانشین اکسل توسط هیوندای روی کار آمده بود . از طرفی ، این خودرو در بازار کره جنوبی به اسم ورنا عرضه می‌شود.


فروش ماشین هیوندای اکسنت

از امکانات این ماشین می‌توان به سانروف برقی دوحالته، سیستم کنترل پایداری، تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، روکش صندلی‌های پارچه‌ای ترکیبی و سیستم ECO Drive جهت نشان‌دادن حالت بهینه در حین رانندگی اشاره کرد.

مصرف سوخت خودرو هیوندای اکسنت اتوماتیک نسبت به هم رده های خود کمی زیاد است یعنی  ۱.۴ لیتری در هر۱۰۰کیلومتر حدود ۶ لیتر است و در مدت حدود ۱۳.۴ ثانیه شتاب آن از صفر به صد کیلومتر می‌رسد.

تمام مدل‌های هیوندای اکسنت ۲۰۱۶ به موتورهایی ۴ سیلندر با ظرفیت ۱٫۶ لیتر مجهز شده‌اند که ۱۳۷ اسب‌بخار قدرت دارند. خریداران این اتومبیل می‌توانند مدل ۶ دنده‌ای دستی یا مدل اتوماتیک را تهیه کنند. تمام مدل‌ها دیفرانسیل‌جلو هستند.

خودرو هیوندای Accent اتوماتیک سال ۲۰۱۷

پیش خرید هیوندای اکسنت


در سال 1994 شرکت هیوندای نخستین نسل از مدل Accent خود را به بازار عرضه کرد که به‌دلیل زیبایی و کیفیت و قیمت پایین نسبت به رقبای غربی‌اش، از همان آغاز توانست به‌ سرعت توجه بازار اتومبیل ها را به خود جلب کند. نسل چهارم این ماشین در سال 2010 با توجه به سیاست هیوندای در ساخت اکسنت مبنی بر عرضه‌ ماشینی ساده با هزینه‌ی ساخت پایین و داشتن امکانات معقول برای استفاده‌ روزمره راهی بازار شد.

خودرو هیوندای اکسنت اتوماتیک سال ۲۰۱۷ به گیربکس چهاردنده‌ی اتوماتیک و یک پیشرانه‌ی چهارسیلندر ۱.۴لیتری مجهز است که می‌تواند ۹۷ اسب‌بخار و همچنین ۱۳۲ نیوتن‌متر گشتاور را ایجاد کند.


در فضای داخلی اتومبیل هیوندای اکسنت به‌دلیل کاهش هزینه‌ی ساخت و داشتن قیمت پایین، بسیار از لوازم پلاستیکی استفاده شده است. این فضا برای چهار نفر بسیار مناسب  می باشد.

از امکانات هیوندای  اکسنت اتوماتیک سال ۲۰۱۷ می‌توان به سانروف برقی دوحالته، سیستم کنترل پایداری، تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، روکش صندلی‌های پارچه‌ای ترکیبی و سیستم eco Drive جهت نشان‌دادن حالت بهینه در حین رانندگی اشاره کرد. مصرف سوخت خودرو هیوندای Accent اتوماتیک سال ۲۰۱۷  ۱.۴ لیتری در هر۱۰۰کیلومتر حدود ۶ لیتر است و در مدت حدود ۱۳.۴ثانیه شتاب آن از صفر به صد کیلومتر می‌رسد.

خرید خودرو هیوندای Accent اتوماتیک سال ۲۰۱۷

طراحی نسل جدید خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۱۷ متشکل از یک جلوپنجرهٔ بزرگ شش‌ضلعی، چراغ‌های جلوی شفاف با LED و دی‌لایت، سپر اسپرت، پروژکتورهای زاویه‌دار، چراغ‌های عقب LED، ستون C بازطراحی‌شده و یک اسپویلر ادغام‌شده در بدنه است.

نسل پنجم خودرو هیوندای Accent اتوماتیک سال ۲۰۱۷  ۴.۳۸ متر طول، ۱.۷۲ متر عرض و ۱.۷۲ متر ارتفاع دارد درحالی‌که فاصلهٔ بین دو محور آن‌هم ۲.۶ متر است.

معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸

نسل جدید بی‌ام‌و M5 از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین‌توربو، با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، بهره می‌برد.


به گزارش اخبار خودرو؛ بالاخره پس از منتشر شدن چند عکس و شایعه، بی‌ام‌و M5 جدید به‌طور رسمی رونمایی شد. به نظر می‌رسد که با تمام چرخ محرک بودن M5 جدید، این مدل از سری ۵ یکی از جذاب‌ترین نسل‌های این خودرو باشد. در واقع این اولین مدل از سری M است که شاسی‌بلند نیست ولی سیستم تمام چرخ محرک دارد. سال‌ها است که خودروهای سری M محرک عقب هستند و در واقع بی‌ام‌و به این مورد افتخار می‌کند؛ ولی انتظار می‌رفت این موضوع تغییر کند و حالا نسل جدید M5 آغازگر این تغییر خواهد بود.


یکی از دلایل حضور سیستم دو دیفرانسیل در M5 جدید، افزایش خیره‌کننده‌ی قدرت و توان است؛ چراکه به نظر می‌رسد محور عقب به‌تنهایی از پس این قدرت برنمی‌آید و بی‌ام‌و به‌ناچار این تغییر را ایجاد کرده است. با دیدن عملکرد خودرو همراه فناوری تمام چرخ محرک، بعید به نظر می‌رسد که طرفداران بی‌ام‌و ناراحت شوند.


قوای محرکه در معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸


بی‌ام‌و M5 از جدیدترین نسل پیشرانه ۸ سیلندرِ ۴.۴ لیتری توربوشارژ دوقلو بی‌ام‌و، با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، بهره می‌برد. تمام این قدرت توسط جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ZF که مخصوص M5 تیون شده است، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


بی‌ام‌و M5 با بهره گیری از سیستم تمام چرخ محرک، در ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که حتی از M4 GTS نیز سریع‌تر خواهد بود و M5 را به سریع‌ترین محصول در سبد بی‌ام‌و تبدیل می‌کند. دستیابی به این شتاب، واقعا برای یک سدان خانوادگی قابل تحسین است.


پیک گشتاور در دور موتور ۱۸۰۰ حاصل می‌شود. در نمودار منحنی گشتاور، تا دور موتور ۵۷۰۰ تغییری دیده نمی‌شود. اما مورد جالب‌تر، بعد از دور موتور ۵۷۰۰ است که با کم شدن گشتاور، پیک اسب بخار را شاهد هستیم.


متأسفانه حداکثر سرعت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است که احتمالاً برای طرفداران M5 مشکلی به وجود نخواهد آورد. البته با آپشن M Driver’s Package محدودیت حداکثر سرعت تا ۳۰۵ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا می‌کند. بدون شک با این همه قدرت و گشتاور همراه با سیستم دو دیفرانسیل، حداکثر سرعت بالای ۳۲۰ کیلومتر در ساعت، دور از انتظار نیست. مسلما شتاب بالای M5 جدید، محصول سیستم تمام چرخ محرک است. همانطور که به یاد داریم، شتاب M5 نسل پیش به خاطر محور عقب بودن قابل توجه نبود. ولی آیا نسل جدید M5 به سرسختی نسل‌های پیش از خودش عمل می‌کند؟


قاعدتاً جواب این سؤال باید مثبت باشد، وگرنه بی‌ام‌و نسل جدیدی معرفی نمی‌کرد. اما فرمان‌پذیری این مدل M5 منطقی‌تر شده است.


فرانک فن میل، مدیرعامل بی‌ام‌و، می‌گوید: به لطف سیستم M xDrive، نسل جدید M5 در کنار القای حس اسپرت در پیست و هنگام رانندگی جاده، حتی در بالاترین حالت عملکرد خودرو، پایداری بیشتر و کنترل راحت‌تر را در سخت‌ترین شرایط مانند رانندگی در برف و باران، مهیا می‌کند.


فرانک فن میل پیش از این در بخش آئودی اسپرت (معروف به Audi Quattro GmbH) مشغول به کار بود؛ پس مسلماً متخصص سیستم‌های تمام چرخ محرک است و به نظر می‌رسد که این سیستم را در M5 به کمال رسانده باشد. M5 به‌صورت پیش‌فرض، روی حالت ۴ چرخ محرک با کنترل پایداری دینامیک (DSC) قرار دارد. راننده می‌تواند این حالت را بر اساس سلیقه‌ی خود تغییر دهد. اما حتی در حالت تمام چرخ محرک با DSC، می‌توان با M5 کمی سُر خورد و دریفت‌های هیجان‌انگیز داشت.


دیگر حالت موجود، ۴ چرخ محرک اسپرت است که قدرت بیشتری به محور عقب فرستاده می‌شود. در این حالت DSC به حالت دینامیک (M Dynamic Mode) تغییر می‌کند و خودرو راحت‌تر دریف خواهد کرد.


ولی حالت ۲ چرخ محرک است که M5 را به یک هیولای مدرن تبدیل می‌کند. در این حالت، خودرو کاملا محور عقب می‌شود. البته این حالت مانند سیستم دریفت موجود در خودروهای رقبا نیست که به‌طور موقت و فقط برای لذت بردن باشد. در M5، این سیستم فقط به محور عقب قدرت می‌رساند و تا تغییر ندادن این حالت به‌طور دستی، خودرو محور عقب باقی خواهد ماند.


موضوع جالب دیگر این است که می‌توان در تمام حالت‌ها، DSC را غیر فعال کرد که در این صورت، هر شرایطی بدون دخالت سیستم کنترل پایداری خواهد بود تا راننده از شرایط خالص در پیست، لذت ببرد.به عنوان مثال در شرایط بارانی پیست، می‌توان سیستم ۴ چرخ محرک را بدون DSC داشت؛ یا در شرایط پیست مرطوب، ۴ چرخ محرک اسپرتِ بدون DSC و اگر پیست خشک بود، محور عقب بدون DSC و نهایت هیجان.


تیمو گلاک، راننده‌ی فرمول ۱ و یکی از رانندگان تست بی‌ام‌و، می‌گوید: به لطف سیستم M xDrive، کنترل M5 بسیار دقیق و چسبندگی خودرو در شرایط معمولی و دشوار بی‌نظیر است.


لاستیک‌های سفارشی میشلن با اندازه‌های ۱۹ اینچ ۲۷۵/۴۰ در جلو و ۲۸۵/۴ در عقب کار گذاشته شده‌اند. رینگ‌های آلیاژی سایز ۱۹ اینچ با رینگ‌های سیاه ۲۰ اینچی نیز قابل سفارش هستند. ترمزهای مزین به علامت M از نوع سرامیک کربن خواهند بود. برای تضمین از سنگین نبودن M5، جنس سقف از فیبر کربن است، درحالی‌که کاپوت و گلگیرهای جلو نیز آلومینیومی هستند.


تجهیزات داخلی در معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸

همانطور که انتظار می‌رود، داخل خودرو سرشار از فناوری‌های پیشرفته و لوکس همچون سیستم جدید iDrive، تشخیص و فرمان‌پذیری از طریق اشاره (Gesture Control) و ریموت پارکینگ است.


سرعت سنج، دیجیتال شده است و برای اولین‌بار M5 از فناوری نیمه خودران که در سری ۵ بی‌ام‌و استفاده می‌شود، بهره می‌برد. طرح دسته دنده M5 بسیار زیبا است؛ البته با حرکت دسته دنده به چپ برای حالت خلاص، چپ و بالا برای دنده عقب و راست برای تعویض حالت بین اسپرت و معمولی، هنوز هم کمی عجیب به نظر می‌رسد. در کنار دسته دنده دکمه‌های M را می‌بینیم که برای تنظیمات حالت مختلف سیستم تعلیق، فرمان و گاز است. دکمه‌ی جدیدی که بالاخره در M5 استفاده شده، برای حالت اگزوز است. فرمان خودرو به غیر از جابجایی دکمه‌های M1 تغییر زیادی به خود ندیده است و البته رنگ‌های زیبایی هم مانند آبی متالیک Marina Bay برای M5 در دسترس است.


M5 جدید می‌تواند به یکی از هیجان انگیزترین مدل‌های بی‌ام‌و تبدیل شود که باید تا عرضه آن منتظر ماند. قیمت نهائی این خودرو، نامشخص است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که در نسخه‌ی پایه، بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد و با معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸ می توان پی برد که این ماشین بی نظیر است.