نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو H30 Cross اتوماتیک سال ۲۰۱۶




کمپانی خودروساز چینی دانگ فنگ موتور (Dongfeng Motor) در سال 1969 شروع به فعالیت نمود. این کمپانی به طور کلی یکی از سه خودروساز بزرگ کشور چین شناخته می‌شود. حجم تولیدات این کمپانی در سال 2014 به اندازه‌ای رسید که به عنوان دومین شرکت خودروساز در کشور چین تبدیل شد. این کمپانی همچنین به فروش اتومبیل های دیگری از جمله فنگشن و اینفینیتی تحت نام و برند خود در کشور چین می‌پردازد.

  اتومبیل  اچ 30 کراس توسط کمپانی فنگشن (Fengshen) کشور چین که از کمپانیهای زیر مجموعه‌ی دانگ فنگ موتور (Dongfeng Motor) می باشد، برای نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل شانگهای کشور چین در سال میلادی 2011 معرفی شد. این اتومبیل به نوعی مدل شاسی‌بلند فشرده‌ی اتومبیل فنگشن S30 می باشد که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مدل هاچ‌بک H30 دارد. طراحی ظاهری این اتومبیل بر مبنای پلتفرم پژو 308 صورت گرفته است.

   با وجود اینکه ظاهر خودرو H30 Cross را می‌توان به طور کل خوب توصیف نمود اما تا اسم آن را نبینید متوجه نمی‌شوید که با یک اتومبیل کراس‌اُور روبه‌رو هستید. از این جهت، طراحی اتومبیل به عنوان یک کراس‌اُور اچ 30  نقاط ضعف‌های زیادی دارد و این بلاتکلیفی سازنده باعث شده تا H30 Cross  چیزی بین یک خودروی هاچ‌بک و کراس‌اور باشد که برخی از ویژگی‌های ظاهری هر دو را دارا است. از طرفی دیگر شکل جلوپنجره‌  این اتومبیل با طراحی ساده‌ی خود، جلوه‌ی یک اتومبیل اسپورت را از H30 Cross می‌گیرد و آن را شبیه به یک شاسی‌بلند ساده می‌کند.

خودرو H30 Cross اتوماتیک یکی از محصولات متنوع دانگ فنگ از چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو  است.

ایران خودرو در نخستین مرحله پیش‌فروش این خودرو توانست ۸۰۰۰ تای آن را در چند ساعت بفروشد که حدنصاب خوبی در بازار امروز به حساب می‌آید. از طرفی فاصله هفت میلیونی قیمت کارخانه با بازار آزاد نیز نشان می‌دهد که خریداران اولین پارتی از این ماشین حسابی برد کرده‌اند. قیمت اولیه اعلام شده از سوی ایران خودرو اچ ۳۰ حدود ۴۵ میلیون تومان بوده است.

این اچ سی کراس اوور کوچک با با موتور ۱.۶ لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که سالها ایرانی ها بر روی ۲۰۶ تیپ ۵ با آن آشنا بوده اند. البته دانگ فنگ شریک تجاری پژو است و این قضیه سبب می شود حداقل از باب خدمات پس از فروش قطعات موتوری خریداران این محصول مشکلی در ایران نداشته باشند. موتور ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۰۶ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن مترگشتاور دانگ فنگ دو تیپ اتوماتیک و دستی را عرضه کرده، گیربکس ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک، بر خلاف تصور گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع AL4 پژو که بر روی ۲۰۶ اتوماتیک در ایران نصب شده است نیست بلکه دانگ فنگ ترجیح داده از گیربکس ساز معروف آیسین ژاپن گیربکس خودرو را تهیه نماید.

سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل و تورشن است و پس از نگاهی به زیر خودرو مشخص می شود دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو ۳۰۶ استفاده شده. پلتفورم خودرو نیز به نوعی پلتفورم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که بین سالهای ۱۹۹۱ و ۱۹۹۸ تولید می شد.

شاسی‌بلندها برای نیسان سودآوری بی سابقه داشتند

شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرد که سود ماهانه‌ی فروش مدل‌های روگ (ایکس تریل)، تایتان و آرمادا افزایش چشمگیری داشته است.


به گزارش اخبارخودرو؛ عرضه خودروهای مدل روگ (ایکس تریل)، تایتان و آرمادا تا سه ماه دیگر افزایش می‌یابد. سود این برند در ماه گذشته به دلیل تقاضای بیشتر برای وانت‌های سبک و کراس‌اوورها، ۱.۲ درصد افزایش یافت و شاسی‌بلندها برای نیسان سودآوری بی سابقه داشتند.


شرکت نیسان به‌طور متوسط، ماهانه ۱۳۱,۰۵۷ دستگاه خودرو به فروش می‌رساند که بیشتر از ماه متناظر سال ۲۰۱۶ با تعداد ۱۲۹,۴۹۵ دستگاه است. اینفینیتی در ماه ژوئن ۱۲,۲۷۱ دستگاه خودرو به فروش رسانده که ۱۱ درصد افزایش یافته است. در مجموع، فروش دو برند در ماه به میزان ۲ درصد افزایش یافت.


وانت‌های سبک و کراس‌اوورهای نیسان رکورد فروش ۱۶ درصدی را با ۶۵,۴۹۳ دستگاه خودرو در ماه ژوئن به خود اختصاص دادند تا فروش کلی این خودروها، ۱۲ درصد کاهش یابد و به ۶۶,۱۱۴ رسید.


در مقایسه، فروش ساب‌کامپکت Versa با ۴۴ درصد کاهش به ۸۱,۵۵ دستگاه در ماه رسیده است. اما جودی وایلر، معاون بخش فروش نیسان در ایالات متحده، می‌گوید این تغییر نشان‌دهنده‌ی حرکت عمدی نیسان برای کاهش تولید و عرضه خودروی ورسا است.


وایلر می‌گوید نیسان در تلاش است تا به خرده‌فروشان کمک کند که فروش تضمینی خودروهای مورد استفاده را تحریک کنند. به این ترتیب کارخانه باید تولید خودروی ورسا را کاهش دهد که این روش سنتی برای مجبور کردن مشتریان به خرید خودروهای جدید به کار برده می‌شود.


بنیاد ALG، پیش‌بینی کننده‌ی ارزش صنعت خودرو، تخمین می‌زند که میزان سود نیسان در آمریکای شمالی شامل فعالیت‌های نیسان و اینفینیتی، از ابتدای سال جاری میلادی با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل به‌طور متوسط به بیش از ۴۱۴۸ دلار در هر خودرو برسد.


ربکا لیندلند، تحلیلگر اجرایی کلی بلو بوک (KBB: Kelley Blue Book) می‌گوید: نیسان در حال استفاده‌ی گسترده از هزینه‌های انگیزشی است، سود ۲ درصدی خودروسازان مختلف، یک موفقیت بسیار چشمگیر برای این صنعت است؛ اما به مرور کاهش خواهد یافت. در حال حاضر در بخش‌هایی از صنعت خودرو رقابت تنگاتنگی وجود دارد و آن‌ها به دنبال راه‌های جدید برای فروش بیشتر هستند. اکنون بازار در شرایط بعد از نقطه اوج خود قرار دارد؛ اما نیسان، هنوز به آرامی رشد می‌کند.


وایلر با بیان اینکه شاسی‌بلندها برای نیسان سودآوری بی سابقه داشتند گفت: افزایش فروش ماه ژوئن به‌وضوح نشان‌دهنده‌ی آمادگی برای ورود روگ اسپرت جدید است. فقط چند صد دستگاه خودروی روگ اسپرت – که کمی کوچکتر و ارزان تر از ایکس‌تریل معمولی است – در ماه ژوئن به نمایشگاه‌های خودرو رسید. خبر خوب این است که آن‌ها داغ و محبوب هستند. فروشندگان به ما می‌گویند این خودروهای جدید بلافاصله به فروش می‌روند و ما هنوز حتی تبلیغ آن‌ها را آغاز نکرده‌ایم. تولید مدل‌های اسپرت در تابستان آینده بیشتر خواهد شد و تبلیغات این خودرو در آن زمان آغاز می‌شود.


فروش کراس‌اوور سایز متوسط روگ (ایکس تریل) با ۳۴,۳۴۹ سفارش تحویل برای این ماه، ۱۷ درصد افزایش یافته است که این محصول را به پرفروش ترین محصول غیر وانت این خودروساز تبدیل می‌کند. فروش وانت تایتان ۳۶۹ درصد افزایش یافت و به ۴۱۹۹ دستگاه رسید. نیسان هنوز تایتان را تنها در شهرهای انتخابی بازاریابی می‌کند؛ زیرا این خودروساز در تلاش است که عرضه خودرو براساس نیاز بازار تنظیم شود. فروش شاسی‌بلند فول‌سایز آرمادا در ماه ژوئن به بیش از سه برابر و به مقدار ۲۳۷۰ دستگاه رسیده است و شاسی‌بلندها برای نیسان سودآوری بی سابقه داشتند.


نتایج فروش ماه ژوئن اینفینیتی در مقایسه با روند فروش عمومی دیگر شاسی‌بلندهای نیسان، بیش از حد انتظار بود.  واین شرکت همچنین اعلام کرد که فروش خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور ۴ درصد کاهش یافته؛ درحالی‌که فروش کلی خودروهای اینفینتی ۵۲ درصد افزایش پیدا کرده است. افزایش تولید نسخه‌ی فیس‌لیفت از کوپه Q60، باعث افزایش فروش ۳۷ درصدی شد. میزان فروش سدان Q50 هم به ۳۲۲۴ دستگاه رسید.

خودرو Runna دنده ای سال ۱۳۹۵


خودرو رانا اقساطی


خودرو رانا یک خودروی ملی است که توسط ایران خودرو به سومین خودروی ملی با نام رانا بعد از دو خودروی قبلی سمند و تیبا بر روی پلت فرم ماشین 206ساخته شد.

خودرو Runna دنده ای سال ۱۳۹۵  تولید رانا با خروج پیکان از رده تولید آغاز شدو در آن سال ایران خودرو تصمیم گرفت جایگزین خوبی برای پیدا کند و اتومبیل رانا را که خودروی ملی نامید  را با الگوبرداری از ماشین ۲۰۶ سومین تولید ملی خود را با اصرار به خط تولید رساند. در واقعا رانا در طراحی ظاهری وارث خودروی ۲۰۶ است. طراحی رانا در میدان مقایسه با برادرخوانده خود یعنی ۲۰۶، بسیار امروزی تر و به خودروهای روز نزدیک‌تر است.

خودروی رانا از پیشرانه­‌ی ۱.۶ لیتری بهره می­‌برد که می­‌تواند با گیربکس ۵ دنده دستی خود، قدرت ۱۰۵ اسب بخار را تولید کند. از ویژگی های مثبت این خودرو، مصرف سوخت پایین آن است که مصرف سوخت ترکیبی برابر ۶.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را دارد. در تست رانندگی مشخص شد که این ماشین در شتاب­‌گیری اولیه از ۲۰۶ SD و حتی ۲۰۶ تیپ ۵ بهتر عمل می­‌کند و به خاطر قیمت پایین آن در دسته خودروهای ارزان قیمت قرار گرفت اما رقیبی برای تندر ۹۰ شد و این اتومبیل که قرار بود راهی بازارهای آمریکا شود در سوله های شرکت ایران خودرو به تاریخ پیوست.


خرید ماشین رانا اقساطی دنده ای سال ۱۳۹۵


رانا ماشینی با مدل LX از پیشرانه TU5‌ با حجم دقیق ۱۵۸۷ سی‌سی قدرت می‌گیرد. این پیشرانه در چرخش ۵۸۰۰‌ RPM‌ توانایی تولید ۱۰۵ اسب‌بخار و در دور ۴۰۰۰، ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیرو را از طریق گیربکس پنج سرعته‌ی دستی شرکت نیرومحرکه به چرخ‌های جلویی انتقال می‌دهد. این توان در مواجهه با ۱۱۰۴ کیلوگرم وزن رانا، شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش را تا ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت را تا رقم ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت بالا می‌برد.

از امکانات ایمنی ماشین  Runna دنده ای سال ۱۳۹۵ شامل حسگر دنده عقب، شیشه های برقی چه جلو و چه عقب، سیستم صوتی ۴ بانده و آینه های برقی اشاره کرد. از لحاظ ایمنی نیز از دو اربگ و چهار چرخ دیسکی می توان اشاره کرد.

خودرو آریسان


فروش ماشین آریسان


در سال 1393 سرانجام  شرکت ایران‌خودرو با  خودرو پیکان و متعلقات آن از‌جمله وانت پیکان که سال‌ها قابل استفاده بود و خدمات زیادی به صنعت حمل‌و‌نقل ایران عرضه کرده بود، بدرود گفت و سراغ تولید «وانت اریسان» رفت اتومبیلی که متشکل از چند انومبیل دیگر است و حتی می‌توان آثار پیکان را در او یافت.


  پیشرانه‌ی بسیار قدیمی، اما بهبود یافته‌ی گاز‌سوز ایران‌خودرو همان نمونه‌ی چهار سیلندر هشت سوپاپ ۱۶۹۶‌ سی‌سی که با بازده بسیار‌کم 86 اسب‌بخار در 5250 دور در دقیقه همراه گشتاور 140 نیوتن‌متری، حداکثر سرعت 160 کیلومتر برساعت و شتاب 12 ثانیه‌ای را به‌دست می‌آورد؛ البته در صورتی که از گاز استفاده کنید از اعداد به مراتب ضعیف‌تری بهره‌مند خواهید شد. در کل آریسان قدم خوبی برای ساخت وانت در کشور ما محسوب می شود.


در سال ۱۳۹۳ سرانجام  شرکت ایران‌خودرو با  خودرو پیکان و متعلقات آن از‌جمله وانت پیکان که سال‌ها قابل استفاده بود و خدمات زیادی به صنعت حمل‌و‌نقل ایران عرضه کرده بود، بدرود گفت و سراغ تولید «وانت اریسان» رفت اتومبیلی که متشکل از چند انومبیل دیگر است و حتی می‌توان آثار پیکان را در او یافت.


  در طراحی وانت جدید خودرو اریسان شرکت ایران‌خودرو نبود هماهنگی بین تمام بخش‌ها به‌شدت جلب‌توجه می‌نماید. و در نگاه اول این خودرو را پژوی ۴۰۵ می‌بینیم که بخش عقب آن از ستون‌ b‌ تا در صندوق عقب آن بریده شده است و زمانی که به انتهای اتومبیل می‌رسیم با چراغ‌های عمودی بزرگی که کاملا از بی تفاوتی و بی سلیقه گی در دو طرف خودرو قرار داده شده است برخورد می‌کنیم.




ماشین آریسان ایران خودرو


چراغ‌های جلو خودرو اریسان همان چراغ‌های استفاده شده در پژو پارس ( فیس‌لیفت ۴۰۵) می باشد که بخش پایینی آن بریده شده تا چهره‌ای مدرن‌تر به خود بگیرد. در نمای جانبی در‌های خودرو ما را یاد در‌های ۴۰۵ می‌اندازد ؛ با این تفاوت که زه‌های پلاستیکی وجود ندارند و مورد بعدی آینه‌های جانبی خودرو هستند که روی بیشتر ساخته‌های شرکت ایران‌خودرو دیده می‌شوند و از کیفیت مناسبی برخوردارند.


در بخش داخلی خودرو همه چیز بهتر می‌شود؛ داشبورد جدید شرکت ایران‌ خودرو معروف به داشبورد سوناتایی که البته کوچک‌ترین شباهتی به داشبورد سوناتا ندارد ، اما دارای طراحی مناسبی نسبت به سال‌های گذشته است، دریچه‌های کولر مستطیلی بسیار بزرگ که در بالاترین بخش قرار دارد و به ترتیب سیستم صوتی با قابلیت بخش سی‌دی‌ MP3‌ و USB و رادیو، مجموعه‌ی سیستم تهویه‌ی مطبوع دستی و دو ایربگ سرنشین و راننده از‌جمله تغییرات اساسی کابین است که البته دستگیره‌ی درها همان نمونه‌ی استفاده شده در ۴۰۵ می باشند.

خودرو مینی Clubman دنده ای سال ۲۰۱۶


قیمت خودرو کوپه


خودرو مینی Clubman دنده ای سال ۲۰۱۶ جدید، بلندتر و عریض‌تر از هر محصول دیگر مینی تاکنون است. همچنین این مدل دارای ۴ در کامل است که اگر درهای مجزای صندوق عقب را نیز حساب کنید، این تعداد به ۶ در می‌رسند.


مدل استاندارد مینی Clubman با یک موتور توربوی ۱/۵ لیتری سه سیلندر با قدرت ۱۳۴ اسب‌بخار همراه است که در کنار آن، یک سیستم گیربکس ۶ دنده دستی با قابلیت مطابقت با دور موتور قرار می‌گیرد. سایر تجهیزات استاندارد شامل مواردی چون سیستم اطلاعات و سرگرمی مینی با نمایشگر ۶/۵ اینچی، کنترل هوای اتوماتیک دوگانه، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، طراحی داخلی چرمی و نوربالای خودکار می‌شوند.


در یک سطح بالاتر، کلابمن S با قیمت ۲۸۵۰۰ دلار قرار دارد که در آن موتور توربوی قدرتمندتر ۲ لیتری چهار سیلندر و ۱۸۹ اسب‌بخاری استفاده می‌شود و با یک گیربکس دستی ۶ دنده همراه است. در این مدل، امکاناتی چون صندلی‌های اسپورت، چرخ‌های بزرگتر ۱۷ اینچی، چراغ‌های مه‌شکن و تغییراتی اندک در جلوبندی به چشم می‌خورند.


ماشین کوپه 2016


از جمله پکیج آپشن‌های کلاب من  می‌توان به سیستم راهبری، یک سقف پانوراما، یک سیستم صوتی هارمن-کاردون و یک سیستم تعلیق انطباقی اشاره کرد که در قالب پکیج‌های مختلفی چون پرمیوم، تکنولوژی و اسپورت ارائه می‌شوند.

در نمای خارجی همان مینی‌کوپرکوپه را می‌توان دید که با کمی افزایش طول توانسته به یک مدل هاچ‌بک تبدیل شود.

در واقع بیشترین تغییر را می‌توان در قسمت عقب ماشین دید. مینی با تغییر چراغ‌های این مدل و تغییر نحوه‌ی بازشدن در عقب، باعث متمایزشدن مدل ۲۰۱۶ از مدل‌های تولیدی در سال‌های قبل شد.

چراغ‌های عقب در واقع اندکی کشیده‌تر شده‌اند و حالت ذوزنقه‌مانند به خود گرفته‌اند؛ همچنین درِ دوتیکه نیز همانند کراس‌اوورها باز می‌شود و نماد  کلاب من در زیر دستگیره‌های آن به زیبایی نمای اتومبیل افزوده است. نمای داخلی نیز از طراحی مدرن و آرگونامیکی بهره می‌برد.

تمامی کلیدها در دسترس سرنشینان هستند و روی صندلی‌های عقب نیز دو فرد بزرگسال به‌راحتی می‌توانند بنشینند.

مدل کلاب من از سه نوع پیشرانه بهره می‌برد که یکی ۳ سیلندر و دیگری ۴ سیلندر تیون‌شده توسط جان کوپر و دیگری مدل ۴ سیلندر مجهز به توربوشارژ است که با وجود قلب تپنده‌ی ۴ سیلندر و ۲لیتری توربوشارژ، توانایی تولید ۱۹۲ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و به کمک آن می‌تواند صفر تا صد کیلومتر را تنها در ۷.۱ ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعت برسد.


فروش خودرو مینی Clubman دنده ای سال ۲۰۱۶

در بحث ایمنی نیز مینی دارای کیسه هوای سرنشینان و کیسه هوای جانبی، EBD,ESP,TCS است؛ همچنین سنسورهای پارک عقب نیز به درخواست مشتری روی ماشین نصب می‌شوند؛ همچنین مدل ۴ چرخ متحرک نیز قابل سفارش است.

نمایشگر ۶.۵اینچی، کلیدهای روی فرمان، سیستم تهویه‌ی اتوماتیک، سیستم صوتی با قابلیت بلوتوث و USB، گرمکن صندلی نیز ازجمله امکانات رفاهی این اتومبیل به شمار می‌روند که بعضی از آن‌ها فقط به صورت سفارشی روی ماشین نصب می‌شوند.