نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Centeenial اتوماتیک سال ۲۰۱۳




فروش هیوندای سنتنیال


هیوندای در بین محصولات خود همیشه یک جای خالی داشت تا در کلاس سدان‌های لوکس بزرگ قرار گیرد. این اتفاق در سال 1999 با همکاری کمپانی میتسوبیشی افتاد و سرانجام آن «هیوندای سنتنیال» شد که در رده ی مرسدس بنز کلاس S و بی ام دبلیوی سری 7 قرار می‌گرفت. تابه‌حال سه نسل از آن تا سال 2016 رونمایی شده است.

هیوندای سنتنیال یکی از لوکس ترین اتومبیل های کلاس خود می باشد که در سال 2013 یا فیس لیفت جدید ارائه شده است. قیمت هیوندای سنتنیال 4 نفره 2013 یا همان ایکاس بیشتر از سایر تولیدات هیوندای با بدنه سدان می باشد.

خودرو هیوندای Centeenial اتوماتیک سال ۲۰۱۳  خودرویی که سدان لوکس خانوادگی در بخش فنی هم کم ندارد؛ چراکه دارای یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندری به حجم ۴۶۲۷ سی‌سی است و توان تولیدی ۳۷۸ اسب‌بخار را در دور ۶۵۰۰ و گشتاوری معادل ۴۳۸ نیوتن‌متر دارد. این توان از طریق یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود که حاصل آن شتاب ۶.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت این خودروست؛ همچنین مصرف سوخت ترکیبی ۱۲.۳ لیتری دارد.

فیس لیفت جدید خودرو هیوندای Centeenial اتوماتیک سال ۲۰۱۳ یا همان Equus که به عنوان مدل ۲۰۱۳ شناخته می شود، به تازگی توسط هیوندای در کره جنوبی رونمایی شد .

خرید هیوندای سنتنیال اتوماتیک سال ۲۰۱۳


اگر خوب به چهره جدید خودرو هیوندای Centeenial اتوماتیک سال ۲۰۱۳  نگاه کنید جلوپنجره جدیدش، تغییر مختصر چراغ های جلو، رینگ هایی با طراحی نو، چراغ های LED دار عقب و کاستن از جزئیات کرومی بدنه در نمای عقبی ماشین مهم ترین نکات خواهند بود .

اما تغییرات در نمای داخلی اتومبیل اندکی بیشتر خودنمایی می کنند؛ دوخت تازه برای چرم صندلی ها، گسترش تریم چوبی داشبورد و کنسول، طراحی جدید فرمان این ماشین، خودرو، ساعت آنالوگی جدید کنسول و نهیتا تغییر اهرم دنده مهم ترین وجه تمایز خودرو هیوندای Centeenial اتوماتیک سال ۲۰۱۳  هستند.