نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۰

پیش فروش هیوندای آزرا

 

آزرا در ابتدای تولیدش یعنی سال 1986، به علت برخی نقص‌ها و طراحی نه‌چندان جذاب خود در آن سال‌ها، فروش خوبی در بازارهای جهانی نداشت؛ در سال‌های 1992 تا 1998 نسل دوم این محصول با همکاری کارخانه‌ی میتسوبیشی توانست از بهبود وضعیت فنی و طراحی دل‌چسب‌تری برخوردار شود.


 نسل چهارم این خودرو که در سال‌های 2005 تا 2011 میلادی تولید شد، چه از لحاظ طراحی و چه فنی، انقلابی در مدل‌های دیگر نسل‌های آزرا بود.

خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۰ در بخش فنی، دارای پیشرانه‌ی ۳.۳ لیتر است که توانی معادل  ۲۳۵ اسب‌بخار در دور ۶۸۰۰ و گشتاوری معادل ۳۰۶ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این توان از طریق یک جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


پیش خرید هیوندای آزرا


خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۰ شتاب صفر تا صدی برابر با ۸.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۲۳ کیلومتر بر ساعت دارد. این پیشرانه با استاندارد آلایندگی یورو ۴ در مدل ۲۰۰۷ با میزان مصرف سوخت ترکیبی ۱۰.۲ است.


در مدل هیوندای آزرا ۲۰۰۷ در بخش امکانات رفاهی و ایمنی باید گفت که کارخانه‌ی هیوندای کم‌کاری نکرده است. این محصول کیسه‌هوای راننده، سرنشین، جانبی و زانویی دارد؛ همچنین ترمزهای ضدقفل  دیسکی را در چرخ‌های عقب و جلو به‌صورت خنک‌شونده تعبیه کرده است.


EBD ،TCS و EBD  از دیگر امکانات آن هستند. امکانات رفاهی ماشینشامل آینه‌ی برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی، کروز کنترل، چراغ‌های LED و Day light است.


آزرا نماینده هیوندایی در ابعاد نزدیک به بازار سدانهای لوکس است. آزرا شامل ترکیبی از راحتی، فضای داخلی و ویزگیهای دیگر بوده و در عین حال دارای قیمت معقولی است.