نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Genesis کوپه اتوماتیک سال ۲۰۱۲


هیوندای جنسیس کوپه


خودرو هیوندای Genesis کوپه اتوماتیک دارای ۳۷۷۸ سی سی حجم موتور و چهار سیلندر با آرایش خطی با ۲۴ سوپاپ و حداکثر توان ۳۰۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۶۱ نیوتون متر دارای نسبت قدرت به وزن اتومبیل ۱۱.۱ و گیربکس ۶ دنده می باشد.

خودرو هیوندای Genesis کوپه اتوماتیک از لحاظ سیستم انتقال نیرو چرخهای عقب آن محرک می باشد شعاع چرخش فرمان ۴۷۵ میلی‌متر است این ماشین دارای ۴ ۱۶۳ سانتی متر طول ۱۸۶ سانتیمتر عرض ۱۳۸ سانتیمتر ارتفاع و دارای ۲۸۲ سانتی متر فاصله بین دو محور است فاصله از زمین ۱۳ سانتیمتر وزنه خالص ماشین هزار و ۱۵۳۷ کیلوگرم می باشد. تعداد درب اتومبیل جنسیس کوپه دو عدد از می باشد این اتومبیل با چهار عدد چهار سرنشین دارای مصرف سوخت شهری ۱۳.۸ و مصرف سوخت ۸.۷ در خارج شهر و دارای حجم مخزن سوخت بنزینی ۶۵ لیتر می باشد.


پیش خرید هیوندای جنسیس


خرید خودرو هیوندای Genesis کوپه اتوماتیک

از لحاظ ترمز و پایداری خودرو هیوندای Genesis کوپه اتوماتیک دارای سیستم ضد قفل ABS و نیز ترمز الکترونیکی بنیز سیستم کنترل پایداری اتومبیل و همچنین سیستم کنترل کشش می باشد. از دیگر سامانه های جذاب ترمز در این ماشین سیستم تنظیم و کنترل هرزگردی است همچنین سامانه ی کنترل پایداری آلیاژی ۱۹ اینچی شیشه های دودی و نیز لامپ زنون پشت سری های فعال و سیستم کنترل خودکار روشنایی چراغ ها و بال عقب و اهرم تعویض دنده پشت فرمان این ماشین را شاخص کرده که دارای جذابیت بسیار بالا خصوصاً برای جوانان است .

خودرو هیوندای Genesis کوپه اتوماتیک دارای کیسه هوای برای راننده سرنشینان جلو و کیسه هوای کناری جلو و کیسه هوای پرده ای کنار سر برای محافظت از سر و نیز کیسه هوای کناری عقب می باشد این خودروی ۶ دنده دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار است تلف شدن درها پس از حرکت و نیز باز شدن اتوماتیک قفل درها پس از سوانح رانندگی سپر های همرنگ بدنه و همچنین چراغ های مه شکن جلو و سیستم مدیریت پیمایش از دیگر آپشن های خودرو  جنسیس جذاب می باشد.