نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Genesis سدان اتوماتیک سال ۲۰۱۶


پیش فروش هیوندا جنسیس


هیوندای جنسیس سدان اتوماتیک شاید این ماشین را بتوان با کیفیت ترین اتومبیل در میان اتومبیل های هیوندای موجود در بازار ایران نامید به این دلیل که از هر چه از لحاظ موتور بدنه طراحی آپشن ها و دیگر مسائل از همه ماشین های دیگر لیندا بالاتر و از سطح کیفیت بیشتری برخوردار است که اجمالاً به آنها می پردازیم.

 هیوندای Genesis سدان اتوماتیک با ترین های خاکستری کرم به و مشکی وارد بازار شد.

 هیوندای Genesis سدان اتوماتیک در دو تیپ حجم موتور رسیست ۱۸۰۰ سی سی و پنج هزار سی سی به بازار آمده که طول این اتومبیل  ۴۹۹ سانتیمتر عرض آن ۱۸۹ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۴۸ سانتی متر می باشد و همچنین فاصله دو محور در ماشین جنسیس کوپه ۳۰۱ سانتی متر و ظرفیت صندوق ۴۹۳ لیتر می باشد.

هر دو تیپ این خودرو یعنی ۳۸۰۰ سی سی و پنج هزار سی سی دارای دوربین دید عقب مدیریت پایداری خودرو یا VSM و کنترل پایداری الکترونیکی یا ESC و همچنین سیستم کنترل کشش یا TCS می باشد.


هیوندای جنسیس کوپه

در هر دو خودرو چهار چرخ ها از سیستم پیشرفته ی ترمز ضد قفل یا همان ABS توزیع نیروی ترمز الکترونیکی یا EBD در میانه چرخ ها و همچنین کمک ترمز BA مجهز می باشد که هر دو خودرو در دو تیپ اتومبیل از این تجهیزات برخوردارند حال که در مورد سیستم ترمز ماشین صحبت شد لازم است بدانید کیسه های هوای هر دو تیپ خودرو شامل ۹ عدد می باشد که دارای سیستم OCS می باشد اما سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک یا AAB را فقط مدل تیپ ۵ هزار سی سی دارا می‌باشد همچنین سیستم کروز کنترل هوشمند را که با توقف و شروع با نام اختصاری SCC میشناسیم را فقط ۵۰۰۰ سی سی دارا می باشد همچنین سیستم کمک پارک عقب با ترافیک عقب خودرو و نیز اخطار خروج از خط یا LDW و همچنین تشخیص نقطه کور یا BSD و فرمان لمسی را فقط خودروی تیپ ۵ هزار سی‌سی دارا می باشد و این امکانات را خودروی ۳۸۰۰cc ندارد جهت کنترل فشار باد تایر خودرو دارای سیستم فشار سنج تایرها می باشد.

از لحاظ ضربه گیری خودرو دارای سیستم ضربه گیر جلو و عقب و همچنین ستون فرمان که می‌توانند جلوگیری از شدت ضربه را بکند دارا می باشد. ترمز الکترونیکی EPB و نگهداشتن این خودروها به صورت خودکار یا سیستم ABS از دیگر تجهیزات تیپ ۵۰۰۰cc این خودرو است.