نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای i10 اتوماتیک سال 1396


خودرو هیوندای آی 10 اتوماتیک : خودروهای اسکورت دارای حجم موتور ۱۲۴۸ سی‌سی و نوع موتور بنزین سوز با سیستم پاشش چند نقطه ای و استاندارد آلایندگی یورو ۴ با تعداد ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ می باشد.

شتاب خودرو 13.8 است و حداکثر قدرت این خودرو ۸۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور موتور و نیز حداکثر گشتاور آن ۱۲۱ بر ۴۰۰۰ می باشد.

جعبه دنده این خودرو ۴ سرعته اتوماتیک تیپترونیک با سیستم فرمان برقی است سیستم ترمز این خودرو از جلو سیستم دیسکی خنک شونده و از عقب سیستم دیسکی است سیستم تعلیق این خودرو نیز از جلو مک فرسون عقب اکسل یک تکه با بازوی نیمه دنباله ای و فنر مارپیچ می باشد.


مخزن سوخت این خودرو ۴۰ لیتر بنزین می گیرد و در اکثر سرعت آن ۱۶۶ کیلومتر بر ساعت است این خودرو دارای رینگ های ۱۵ اینچی آلومینیومی است طول خودرو ۳۶۶ سانتی متر عرض آن ۱۶۶ سانتی متر ارتفاع ۱۵۰سانتی متر و فاصله دو محور ۲۳۸ سانتی متر و وزن آن961 کیلوگرم می باشد.

صندوق عقب ۲۵۲ لیتر گنجایش دارد این خودرو دارای آینه الکتروکرومیک همچنین سیستم پخش ام پی تری و چراغ مه شکن جلو و عقب می باشد سیستم سنسور پارک عقب کمک موثری را برای راننده در پارک خودرو ایجاد می کند.

خودرو هیوندای i10 اتوماتیک دارای سامانه کنترل ثبات الکترونیکی می باشد همچنین دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو با دو کیسه هوا می باشد.

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان تهویه مطبوع اتوماتیک سیستم کنترل ایستایی در سربالایی یا شیب سنج و همچنین چراغ دی لایت یا روشنایی روز و کامپیوتر سفری از دیگر آبشارهای این خودرو است.

خودرو هیوندای i10 اتوماتیک چهار ستاره از پنج ستاره ایمنی را از تصادفات سازمان یورون کاپ را دریافت کرد ابعاد خودرو به صورت است که برای استفاده در آن شهری مناسب بوده و دارای طراحی زیبایی از نظر طراحی خارجی و نیز سیستم تعلیق نرم و مصرف سوخت بهینه و همچنین فضای جادار کابین می باشد.