نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای i20 اتوماتیک سال 2016


خودرو هیوندای i20 اتوماتیک شاید در زمره تاپ ترین خودروهای شرکت هیوندا قرار نگیرد اما به جهت کیفیت و سطح امکانات رفاهی و آپشن ها در زمره خودروهای مناسب این برند است i۲۰ دارای 4 سیلندر و16 سوپاپ و پیشرانه ۱.۴ لیتری داشته و توان آن ۹۸ در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است حداکثر گشتاور آن ۱۳۷ نیوتون متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه است.

گیربکس آن ۴ دنده و اتوماتیک است و شتاب آن ۱۱.۶ ثانیه می باشد وزن آن ۱۲۱۱ کیلوگرم و دارای ۳۹۹ سانتی متر طول ۱۷۱ سانتی متر عرض و ۱۴۹ سانتی متر ارتفاع می باشد. فاصله ی بین دو محور ۲۵۲ سانتی متر است وزن خودرو 1155 کیلوگرم است.

خرید خودرو هیوندای i20 اتوماتیک

خودرو هیوندای i20 اتوماتیک همانند سایر خودروهای هیوندا دارای آپشن های متنوعی است گیربکس آن ۴ سرعته خودکار است و ظرفیت مخزن سوخت ۴۵ لیتر میباشد ورودی این خودرو بدون کلید یا کیبورد می‌باشد.

 تزئینات کرومی و متالیک کامپیوتر سفری شیشه های برقی و آینه های جانبی تاشو خودکار از جمله آپشن های مطرح این خودرو است سنسور پارک در جلو و عقب این خودرو موجب راحتی و سهولت راننده در پارک کردن خودرو می‌شود.



تجهیزات سفارشی خاصی مانند چراغ مه شکن جلو نیز وجود دارد حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است این خودرو ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می سوزاند و دارای استاندارد محیط زیست یورو ۵ می باشد.

کیسه های هوای این خودرو برای راننده سرنشین جانبی و پرده ای تعبیه و طراحی شده است از لحاظ طرمزد این خودرو مجهز به سامانه ضد قفل abs و نیز سیستم توزیع هوشمندانه الکترونیکی نیروی ترمز یا EBD و همچنین دارای سامانه ESp یا همان سیستم تنظیم پایداری الکترونیکی می باشد.

پنجره ها و بالابرهای این خودرو برقی بوده و آیین‌های آن نیز برقی و دارای گرمکن است چراغ این خودرو به صورت اتوماتیک خاموش و روشن می شود و مه شکن جلو و عقب دارد چه رنگی است بدانید سنسور پارک سنسور باران کمک مناسبی برای راننده در نحوه پارک کردن خودرو و رانندگی است.