نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای i40 SW اتوماتیک سال 2016

خودرو هیوندای ای 40 اس دبلیو اتوماتیک سال 2016

خودرو هیوندا ای 40 اس دبلیو اتوماتیک «I40» در حال تجربه‌ی اولین نسل خود است. این اتاق ابعادی نزدیک به سوناتا دارد و در دو نوع سدان و استیشن تولید می‌شود که هر دو مدل در بازار کشور عرضه شده‌اند.

کمپانی هیوندای چهار موتور مختلف چهار سیلندر به بازار عرضه می‌کند که چرخ های جلو را به حرکت در می‌آورند. توان خروجی این خودرو هم بین 114 اسب‌بخار برای تیپ پایه 1.7 لیتری دیزل، تا 133 اسب‌بخار برای موتور بنزینی 1.6 لیتری و 134 اسب‌بخار برای موتور دیزل 1.7 لیتری متفاوت است.

در خودرو هیوندای i40 اس دبلیو اتوماتیک سال 2016 ، استارت، دینام هوشمند،تایرهای کم مقاومت، نمایشگر دنده و رادیاتور اتوماتیک همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا میزان گازهای آلاینده آن را به 113 گرم در هر کیلومتر کاهش بدهند و مصرف سوخت آن را در سیکل ترکیبی به 8 لیتر در هر صد کیلومتر برساند.

شتاب تیپ پایه هیوندای i40 از بسیاری از رقبایش بیشتر است. این خودرو از همتایان دیزلی خودش شتاب بیشتری دارد و مجهز به موتوری است که در 1250 دور بر دقیقه به حداکثر نیروی گشتاور می‌رسد.


موتور i40 خیلی زود به فشردن پدال گاز واکنش نشان می‌دهد و به اندازه کافی نیرو دارد تا از پس بیشتر موقعیت های دشوار بر بیاید.

کمپانی هیوندای شتاب را 12.9 ثانیه اعلام کرده است که قدری محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد ولی در تست جاده میانگین 12.2 ثانیه به ثبت رسیده است.

خودرو هیوندای i40 SW اتوماتیک سال 2016  وقتی با تایرهای مقاومت پایین Hankook Kinergy Eco و با سرعت 112 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کرد، پس از پیمودن 53.5 متر متوقف شد، آن هم روی پیست خشک. دیگر خودروهای هم قد و قواره هیوندای i40 در تست ترمز، هشت متر زودتر خودشان را جمع و جور کرده‌اند.

خرید هیوندای i40 SW اتوماتیک

خودرو هیوندای i40 اس دبلیو اتوماتیک فضای بار مفیدی دارد. روی بارها هم روکشی کشیده می‌شود تا وسایلی که ارتفاع بیشتری دارند، به جلو و عقب تکان نخورند و در صورت ترمز شدید، روی سر سرنشینان خودرو نیفتند. صندوق عقب لبه کوتاهی دارد و اگر هر پنج صندلی سرجایشان باشند، 553 لیتر گنجایش دارد . اگر فقط کمی صندلی ها را بخوابانید وکاملاً هم تخت نشوند، فضای بار به 1719 لیتر افزایش پیدا می‌کند.


هر دو نمونه‌ی موجود در بازار ایران دارای پیشرانه‌ی 2 لیتری به حجم دقیق 1999 سی‌سی هستند. این پیشرانه در دور 6500 مقدار 176 اسب‌بخار قدرت و در دور 4500، 217 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که برای این گروه کافی به نظر می‌رسد و آن‌طور که پیداست، هیچ کمبود قدرتی احساس نخواهد شد. این پیشرانه در هر دو نمونه‌ی سدان و استیشن عملکرد تقریبا مشابهی دارد و برای پیمایش مسیر 100 کیلومتری در سیکل ترکیبی، نیازمند حدود 6.8 لیتر بنزین است. I40 می‌تواند با این پیشرانه و به کمک جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی اتوماتیک در مدت‌زمانی کمتر از 10 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد.

فروش خودرو هیوندای ای 40 اس دبلیو اتوماتیک

در مورد واردات و فروش خودروهای استیشن در ایران ، سابقه خوبی وجود نداشته ولی بر خلاف ایران ، در اروپا همیشه خودروهای پر فروش جز دسته های خودروهای استیشن و یا هاچ بک بوده اند ، به این علت که یا جاداری برای مصرف کننده اهمیت بالایی داشته و یا چالاکی و چابکی به همراه فضای پارک کمتر خودر از ویژگی های مهم برای خریداران بوده است.

I40 خودرویی است که در گروه سدان خانوادگی و استیشن تولید می‌شود که هر دوی این کلاس‌ها برای خانواده‌ها مناسب‌اند. خودروهای خانوادگی غالبا باید فضای مناسبی را در اتاق و بخش صندوق بار ارائه دهند تا خانواده‌های پرجمعیت برای مصارف بین‌شهری و مسافرت‌ها با کمبود فضا مواجه نشوند. یکی دیگر از ویژگی‌های خودروهای خانوادگی را باید راحتی و آرامش کابین دانست. مدل سدان هیوندای i40 هم بسیار جادار است و حتی با صندلی های خم نشده هم 525 لیتر گنجایش دارد.

ازآنجایی‌که i40 خودرویی خانوادگی است، باید تجهیزات رفاهی و ایمنی درخورتوجهی ارائه دهد. برای هر دو نمونه‌ی استیشن و سدان باید به تجهیزاتی نظیر سیستم ترمز ضدقفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری، سیستم تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و درگاه USB، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرم‌کن، سنسور باران، اتولایت، کروز کنترل و… اشاره کرد.