نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Ioniq اتوماتیک سال 2016

کارخانه‌ی «هیوندای» که چندسالی است خیلی سر زبان‌ها افتاده، با تولید خودروی هیوندای یونیک به صورت هیبریدی و تمام‌برقی، گام جدیدی به سوی نسل جدید خودروسازی برداشته است.

هیوندای یونیک نخستین اتومبیل مدل الکتریکی تولید شده است ، خودرو هیبریدی برقی یا ترکیبی متعارف ارائه شده است ، به خریداران اجازه می دهد با خرید این خودرو برقی به بهترین وجه نیازهای خود را بر طرف کنند ، تا کنون فقط معمولی بوده است ، این خودرو غیر برقی هیبریدی است، که رقیب بسیار سرسخت تویوتا پریوس است , مانند پریوس ، مدل هیوندای یونیک خودرو خانواده محسوب می شود و برای رانندگی مناسب است.




خودرو هیوندای یونیک اتوماتیک 2016

 ترمزهای ضدقفل نسل جدید، هشدار نقطه کور، سنسور پارک، باران و دنده عقب از دیگر امکانات این خودرو هستند. تغییر رنگ زمینه‌ی کابین و پشت آمپر و بسیاری امکانات دیگر، این ماشین پیشرو را از سایر خودروها متمایز می‌کند.

نسخه ترکیبی ارائه شده و اقتصادی سوخت دیزل است ، یکی از دلایل اصلی برای خرید خودرو هیبرید سوخت اقتصادی آن است، که در خودرو هیوندای یونیک 74.3 mpg بوده است که در تست ها این نتایج به دست امده است . در جهان واقعی هیوندای یونیک کارآمد تر است، و بین 50-70mpg است که به رانندگی شما بستگی دارد . این اعداد و ارقام بسیار شبیه به یک دیزل مدرن هستند، این تفاوت کارآمد ترین رقم برای رانندگی در بزرگراه است ، در حالی که ارقام در رانندگی شهر بهتر بوده است . نسخه برقی هیوندای یونیک دارای محدوده رسمی 170 مایل است ، اگر چه این بستگی به سبک رانندگی و شرایط آب و هوایی نیز دارد.

البته  به غیر از دید عقب بقیه اجرا خوب کنار هم چیده شدند. ترکیبی از سقف شیب دار و یک نوار در سراسر جلو و عقب دید را کم کرده است.

خودرو هیوندای یونیک با یک دوربین دید عقب استاندارد ارائه شده است ، ترمز آن به خوبی عمل می کند، اما کنترل هیوندای یونیکبسیار آسان است. فرمان آن سبک است، و تمام مدل ها با گیربکس اتوماتیک کار می کنند . اگر چه این یک خودرو سریع نیست ، ولی قدرت ان به اندازه کافی هست و در صورت لزوم در ترافیک کندتر عمل می کند ، حداکثر مجاز سرعت بزرگراه اجازه میدهد به خوبی ترمز بگیرید.

صفحه نمایش لمسی مرکزی 8 اینچی است.  با ورودی برای اتصال به گوشی آیفون و آندروید های هوشمند ساخته شده است

هیوندا Ioniq موفق به دریافت پنج ستاره در تست تصادفات و استاندارد صنعت یورو NCAP شده است. همه مدل ها با هفت کیسه هوا (از جمله یکی برای زانو راننده) و یک برنامه ثبات الکترونیکی طراحی شده اند و برای به شما کمک میکند تا دوباره کنترل ماشین را به دست بیاورید . امتیاز آن برای بزرگسالان، کودکان و حفاظت از عابر پیاده بالا بود.