نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

نمایندگی فروش ماشین

فروش انواع ماشین داخلی و خارجی - نقد و اقساط

خودرو هیوندای Elantra اتوماتیک سال 2016

خودرو هیوندای النترا اتوماتیک

خودرو هیوندای النترا اتوماتیک سال 2016 دارای حجم موتور ۱۷۹۷ سی سی و چهار سیلندر خطی با گیربکس اتوماتیک و ۶ دنده میباشد دیفرانسیل این خودرو جلو می باشد و تعداد سوپاپ ها ۱۶ عدد است وزن این خودرو ۱۱۹۴ کیلوگرم طول آن ۴۵۳ سانتی متر عرض آن ۱۷۷ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۴۱ سانتیمتر می باشد حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و شتابان ۱۰.۲ است.

سوخت هیوندای النترا بنزینی بوده و در هر صد کیلومتر ۷.۱ لیتر مصرف دارد ظرفیت مخزن سوخت ۵۰ لینر و استاندارد محیط زیست آن یورو ۴ می باشد.

از لحاظ ایمنی این خودرو دارای کیسه هوا بیاید به راننده سرنشین جانبی و پرده ای می باشد که موجب حفاظت از تمام بدن سر و تا زانو آن می شود. سیستم ترمز این خودرو مجهز به سیستم های متفاوت از جمله سیستم ضد قفل ABS و توزیع هوشمندانه الکترونیکی نیروی ترمز و همچنین سیستم کمکی ترمز می باشد. سامانه ی کنترل ثبات و پایداری الکترونیکی در این خودرو موجب حفظ تعادل و رانندگی با تعادل بهتر برای راننده است صندلی راننده در این خودرو برقی بوده و روکش صندلی ها چرم می باشد.


مدل های سفارشی فروش خودرو هیوندای النترا اتوماتیک سال 2016 دارای یک گرمکن بوده و همچنین تهویه مطبوع آن به صورت دستی و مدل سفارشی آن به صورت کنترل اتوماتیک است پنجره ها برقی بوده آیینه ها نیز برقی و دارای گرمکن می باشد.

کروز کنترل سانروف و سقف پاناروما از جمله بهترین های این خودرو که در مدل های سفارشی چراغ‌های این خودرو نیز در مدل سفارشی به صورت اتوماتیک عمل می کنند.

قفل کودک برای امنیت سرنشینان و البته هشدار خروج از مسیر سیستم راهنمای پارک به همراه سنسور های جلو و عقب برای پارک و سیستم ایمنی بالابر شیشه ای راننده و بسیاری سیستم‌های امنیتی دیگر برای این خودرو طراحی شده است.

شایان ذکر است که این خودرو توسط یورو انکاپ تست نشده است اما اگر تست می‌شود فقط اندکی از بهترین امتیازات و بیشترین ستاره ها را برای امنیت خود دریافت می‌کرد پیشرانه این خودرو یک و ۸ دهم لیتر با توان ۱۴۵ اسب بخار در دور موتور ۶۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد.

صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی برای مسیریابی و نیز پورت USB و مش چنین سیستم تکنولوژی ورود هوشمند به خودرو بدون استفاده از کلید یا همان کیلر از دیگر مزایا و امتیازات این خودرو است.